Vores Service afdeling

I frinox bestræber vi os på at hjælpe dig med at holde dine maskiner kørende. På vores værksted gør vi en ære i at holde os opdateret med de nyeste teknologier og altid have de vigtigste og essentielle dele på lager, så du ikke skal vente unødigt på at få din maskine tilbage.

Vi tilbyder alle vores kunder med PacoJet muligheden for at tegne et service abonement. Dette abonnement giver dig en mulighed for at forlænge levetiden på din PacoJet. Du kan læser meget mere om dette service abonnement i menuen Service.

Vores reparations proces er følgende. Har du et service abonnement kontakter du os på 31 10 13 22 og vi sender en Lånemaskine til dig du vil modtage næste hverdag. Du ligger din maskine i kassen og vi sørger for den bliver afhentet. Når vi modtager maskinen laver vi en diagnose på din maskine og mailer den til dig. Når du har gennemgået denne og vendt tilbage, reparere vi din maskine for returnere den.

, hvis du ikke har et service abonnement, når vi modtager en maskine gennemgår vi den og laver en diagnose. Denne diagnose mailer vi til dig så du kan se hvad der er galt med din maskine og hvad det vil koste at få den til at køre igen. Denne service koster dig ikke noget hvis du ikke ønsker at få reparationen udført. Hvis du øsnker maskinen retur ikke repareret vil det koste transporten. 

Når du har sagt ja tak til reparationen vil vi udføre reparationen og sende maskinen tilbage til dig. 

Hvis maskinen bliver meget dyr at reparere kan vi altid være behjælpelig med en god løsning på en ny maskine.

Har du et service spørgsmål til os så skriv det her.

Salg og Kontor:
Frydenborgvej 27N
3400 Hillerød
30 50 70 70
info@frinox.dk

Service:
Frydenborgvej 27N
3400 Hillerød
31 10 13 22
service@frinox.dk